قلعة ملوك وملكات العرب - إسلاميات وبرامج وأنمى وكرتون
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قلعة ملوك وملكات العرب - إسلاميات وبرامج وأنمى وكرتون

الرئيسيةبوابة القلعةأحدث الصورنعرض الأوسمةترجمة القلعةمركز رفع الملفاتدخولالتسجيل

بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
باندة الاسكندرية
عــضوة ذهبية مميزة
عــضوة ذهبية مميزة
باندة الاسكندرية

الاقامة : مصر
المهنـة : مهندس
الموقع منتدى الاميرة

بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الأحد يناير 03, 2010 3:52 pm

بيسألني ليه أنا

ماتسألنيش ليه أنا

احترت واحتار فؤادي

ليه انت ؟؟؟؟؟ معرفش ليه

أفتح عيوني وأدور عليه

روحي دايما رايحة ليه

قلبي دايما بيناديه

بشوقي دايما مستنيه

ليل نهار أفكر فيه

وتسألني ليه أنا

ليه إنت محيرني

والليالي مسهرني

ياريت قولي ليه أنا ؟

ليه إنت أهواك؟

ومن كل البشر ألقاك ؟

دخلت قلبي بحنية ؟

ونبرة صوت رومانسية

بتنهيدتك تخليني

أدوب وأقول آه ياني

آه من قلبي وأشواقي

وتسألني ليه أنا؟؟؟؟؟؟؟؟

ليه انت جوايا ؟

ليه تحلق بسمايا ؟

ليه وأنت ويايا ؟

تترسم ضحكة على شفايا؟

عارف ليه إنت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

إنت الهنا !!!!!!

إنت المنى !!!!!!!!!!

*****إنت أنا ******
http://www.lailaty.net
(Sara Ali)
المديرة العامة
المديرة العامة
(Sara Ali)

الاقامة : Egypt
المهنـة : معلمة
الموقع قلعة ملوك وملكات العرب

مُساهمةموضوع: رد: بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الأحد يناير 03, 2010 4:24 pm

كلماتك جميلة جدا يا أميرة

تسلمين حبيبة قلبى

لا تحرمينا من ابداعاتك فى هذا القسم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
https://kingsqueens.ahlamontada.com
باندة الاسكندرية
عــضوة ذهبية مميزة
عــضوة ذهبية مميزة
باندة الاسكندرية

الاقامة : مصر
المهنـة : مهندس
الموقع منتدى الاميرة

مُساهمةموضوع: رد: بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الأحد يناير 03, 2010 7:18 pm

اشكرك سارة على التواجد في صفحتي المتواضعة

ولا تحرميني من طلاتك
http://www.lailaty.net
samar000
وزيرة قلعة ملوك وملكات العرب
 وزيرة قلعة ملوك وملكات العرب

الاقامة : القاهره
المهنـة : غير معروف

مُساهمةموضوع: رد: بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الأحد يناير 03, 2010 7:44 pm

كلمات كتير رائعه اميره
مشكوره كتير لا تحرمينا من ابداعاتك
منتظرين منك المزيد
تحياتى
الحزينة
عــضوة ذهبية مميزة
عــضوة ذهبية مميزة

المهنـة : طالب

مُساهمةموضوع: رد: بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الأحد مارس 07, 2010 12:46 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الأحد نوفمبر 28, 2010 3:24 am

جميله يا بانده
كلها امل وحب
مش موجودين
الا قليل جدا النهارضه
مش اى حد بيكون عنده الاحساس
ناس كتير بتصتنعه وما بتقدر علية
ربنا يديم عليكى الحب والامل فى بكره
ما تحرمينا من أحاسيسك الرقيقه

بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
قلعة ملوك وملكات العرب - إسلاميات وبرامج وأنمى وكرتون :: مجالس الأقسام العامة والعلمية والثقافية ::  القصر العام  ::  قسم ابداعات الملوك والملكات الشعرية والنثرية -
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
» Strike vp the sand - حلقة مهاجمة الرمال من مسلسل علاء الدين
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الخميس مارس 03, 2022 6:50 pm من طرف N_F_2

» فيلم taking the 5th grade الفسحة ، حدث فى الصف الخامس مدبلج عربي
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الخميس مارس 03, 2022 6:21 pm من طرف N_F_2

» فقط على قلعة ملوك وملكات العرب مسلسل المقاتل النبيل (أكيرا يوكى ) كامل مدبلج عربي
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الخميس مارس 03, 2022 6:19 pm من طرف N_F_2

» الآن مسلسل SpongeBob Squarepants، سبونج بوب على قلعة ملوك وملكات العرب
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الخميس مارس 03, 2022 6:16 pm من طرف N_F_2

» مدرسة الامبراطور الجديدة حلقة دروس فى تربية اللاما - تسلق كازكو
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الخميس مارس 03, 2022 6:13 pm من طرف N_F_2

» الحرب ضد الندم
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الجمعة نوفمبر 06, 2015 11:19 am من طرف الورّاق

» هذا البرنامج الرائع يستطيع ان يوصلك لدرجة الاحتراف فى اللغة الانجليزية
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الخميس أكتوبر 29, 2015 5:30 pm من طرف (Sara Ali)

» هل الضمير صنع بشري؟ وأين موقعه من الخير والشر؟
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الأربعاء أكتوبر 28, 2015 6:36 pm من طرف (Sara Ali)

» الأخلاق في الاسلام 2
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10السبت سبتمبر 12, 2015 9:31 pm من طرف الورّاق

» الأخلاق في الاسلام 1
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الثلاثاء أغسطس 11, 2015 5:41 pm من طرف الورّاق

» حول الحياة الطيبة
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الإثنين يونيو 29, 2015 4:23 am من طرف الورّاق

» هل اللغة العربية تضعف أم تقوى مع الزمن
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10السبت مايو 02, 2015 10:07 pm من طرف الورّاق

» عضو جديد معكم فهل من مرحب ؟
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الإثنين أبريل 06, 2015 11:29 pm من طرف (Sara Ali)

» برنامج و مميزات الحسابات المقاولات
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10السبت فبراير 28, 2015 5:30 pm من طرف amal falcon

» تصميم و برمجة و صيانة شبكات الكمبيوتر و الانترنت و الاتصالات
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الإثنين فبراير 16, 2015 10:45 pm من طرف amal falcon

» هل اللغة العربية تضعف أم تقوى مع الزمن؟ 2
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الجمعة يناير 30, 2015 2:21 am من طرف الورّاق

» احدث اجهزه الحضور والانصراف
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الأربعاء يناير 28, 2015 4:40 pm من طرف hala youssef

» أنظمة البوابات الإلكترونية الخاصة بكشف المعادن(ماركات عالمية)
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الأربعاء يناير 28, 2015 1:45 pm من طرف محمد جمال الشافعى

» تصميم مواقع لجميع المجالات والانشطة التجارية
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الأحد يناير 25, 2015 7:55 pm من طرف amal falcon

» جناحي الحضارة الغربية
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon10الجمعة ديسمبر 19, 2014 9:23 pm من طرف (Sara Ali)

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
(Sara Ali)
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Vote_rcapبيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Voting_barبيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Vote_lcap 
samar000
بيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Vote_rcapبيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Voting_barبيسالني ليه انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Vote_lcap 
مجد111
ام ميسون
باندة الاسكندرية
امين
world wide
lovemoha
ocean heart
ام ياسمين
Face Book

.: عدد زوار المنتدى :.

Preview on Feedage: %D9%82%D9%84%D8%B9%D8%A9-%D9%85%D9%84%D9%88%D9%83-%D9%88%D9%85%D9%84%D9%83%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%B1%D8%A8-%D8%8C%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%8A%D8%A7%D8%AA-%D9%88%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%AC-%D9%88%D8%A3%D9%86%D9%85%D9%89-%D9%88%D9%83%D8%B1%D8%AA%D9%88%D9%86- Add to My Yahoo! قلعة ملوك وملكات العرب ،اسلاميات وبرامج وأنمى وكرتون Add to Google! قلعة ملوك وملكات العرب ،اسلاميات وبرامج وأنمى وكرتون Add to AOL! قلعة ملوك وملكات العرب ،اسلاميات وبرامج وأنمى وكرتون Add to MSN قلعة ملوك وملكات العرب ،اسلاميات وبرامج وأنمى وكرتون Subscribe in NewsGator Online قلعة ملوك وملكات العرب ،اسلاميات وبرامج وأنمى وكرتون
Add to Netvibes قلعة ملوك وملكات العرب ،اسلاميات وبرامج وأنمى وكرتون Subscribe in Pakeflakes قلعة ملوك وملكات العرب ،اسلاميات وبرامج وأنمى وكرتون Subscribe in Bloglines قلعة ملوك وملكات العرب ،اسلاميات وبرامج وأنمى وكرتون Add to Alesti RSS Reader قلعة ملوك وملكات العرب ،اسلاميات وبرامج وأنمى وكرتون Add to Windows Live قلعة ملوك وملكات العرب ،اسلاميات وبرامج وأنمى وكرتون iPing-it قلعة ملوك وملكات العرب ،اسلاميات وبرامج وأنمى وكرتون
Add to Feedage RSS Alerts قلعة ملوك وملكات العرب ،اسلاميات وبرامج وأنمى وكرتون